Onsdag

så..
idag har jag inte ätit riktigt ok.
jag hoppde över middag. och det känns inte sådär jättesmart. men det funkade ju ändå. att jag inte har energi nu är bara bra eftersom det snart är nattinatti för min del.
Tränat idag har jag med gjort. dubbla pass på mma:n.
första passet gick riktigt riktigt dåligt för min del, hjärnsläpp, och totalt jävla oförmögen att göra små simpla rörelser utan att antingen tappa balansen eller se helt jävla dumi huvve ut. menmen. man är ju där för att läta sej :)
andra passet gick bättre. då körde vi grappling. fick goda råd roger. tog till mej dom direkt och det känndes riktigt bra. Svettigt pass som fan blev det, härligt härligt. Känns verkligen som att det går lite bättre för varje gång. och idag kändes det riktigt bra.
imorgon tänkte jag försöka få i mej minst alla mina mål mat :D och kanske något gott med. är sjukt sugen på typ.. cheez balls eller nå, hmm konstigt. brukar inte vara sugen på sånt men just nu.. mm va gott det hade vart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0