När klenis ska bli stark

Kom hem från gymmet för ett tag sedan. gymmet som bara ligger ½ minut från mitt hem. Ett gym jag aldrig ens varit till under tiden jag har bott på stan. Ett gym där jag får gymma gratis genom jobbet.. allt har talat för att jag borde gå till gymmet. Men jag har liskom aldrig riktigt tagit mej dit.. hemmakväll som ligger längre bort och lockar med sitt godis har däremot alltid varit ett ställe jag kunnat besöka :P
Men tog mej till gymmet med min tränare Roger. Har har kört totalt slut på mina armar, speciellt mina underarmar. Känns riktigt skönt. Kommer få nå förbannat mycket träningsvärk så jag kommer inte veta vad jag ska ta mej till. Riktigt härligt :) Men jag tycker om jag ska vara ärlig att det är pinsamt att gå till gymmet, för jag känner mej helt totalt bortkommen. det gör jag väll egentligen ganska ofta på all slags träning. men just gym. men det ska bli ändring på det nu :)
Nu ska jag dricka upp min proteinshake och göra lite vardagsnytta, städa, diska, laga mat.. ni förstår.. det jag inte fick nog med på jobbet :P
sen blir det brottning ikväll. får väll se hur mina armar mår då haha.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, jag har gått igenom första säsongen nu :D. Bara tre kvar. Jag bara sitter och garvar för det är så bra :D

2011-05-03 @ 14:22:14
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0