måndag

japp idag så har jag jobbat själv. det vart lite småstressigt sådär.. eller a jävligt stressigt ett tag.
när det var som mest fick chefen hoppa in i disken lite ;)
det va 33 hotellgäster + 20 bokade + 6 obokade... 59 gäster. vi skulle alltså egentligen vart två hela tiden. men det gick bra tror jag. det märks ju imorgon när jagkommer till jobbet. om allt är som det ska :P
nu ska jag slänga i mej något lite snabbt för sen så ska jag sticka iväg och träna.
idag kommer bli en ganska stressig dag tror jag. har en del att hinna med. men det ska väll funka det med :)
hej svejs

Kommentarer
Postat av: Jossa

saknar dig! men snart ses vi hoppas jag :) visst ska du på bröllopet? :)

2011-05-30 @ 12:49:18
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0