Lag super troper 4

Haha va ska man säga... För några dagar sedan så hittade jag en länk till et program man kunde söka till.
Jennie brukar ofta söka till olika program då hon har som plan att bli b-kändis för att sedan kunna få vara med i lets dance programmet.och vi sökte tillsammans till minuten en gång och fick åka iväg på casting.. där vi ägde på det första vi skulle göra, helt på riktigt var vi båda bättre än alla andra. den andra grejen SÖG jag på.. men jennie var även grym där.. och ändå så kom hon inte med. Fan va bitter jag blev över det.
Men som sagt hittade jag postkodskampen.. Man ska bilda ett lag på 4 pers. 3 familjemedlemmar + 1 utböling.
Så det var ju en självklarhet att jag, jennie, billy och urban lära söka.. ju fjantigare namn desto bättre ?
Lag super troper 4 heter vi nu. jag och jennie satt och knåpa ihop ett brev efter träningen idag.
Lagfotorna knäppte vi innan träningen. Man kände sig riktigt smikrande. men som sagt. lagom är inte alltid bäst. ibland gäller det att, ehm.. fjanta till sej ? aja vi får väll se om dom hör av sej till top notch laget !  :P
för övrigt kan jag ju även säga att jag inte hade någon tidsinställning på kameran så vi fick rycka en granne som fick agera fotograf. Ibland är det smart att man inte tänker på sånt innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0