Känns som att jag har glömt allting

Kom hem från jobbet nu.
Hela morgonen har jag gått och tänkt på morgondagen.
jag ska jobba själv. jag vet inte vad jag tycker om det.
På vardagarna har man ju sällskap efter kl 7 av köket till living room när man jobbar själv. då behöver man bara vara helt själv 1½timme, på helgerna har inte dom någon lunch. alltså kommer jag vara helt helt själv.
men med lite tur så är det inte mycket att göra i receptionen så jag kanske får lite sällskap av Kristian.
Har verkligen glömt bort allt som ska göras. och i vilken ordning. Hur fan fungerar den där ugnen. hur ska graderna vara ? hur fungerar timern ? okej, det kanske jag vet. men allt snurrar nu och jag känner mej bara förvirrad.
Det borde ju gå bra ? jag kommer väll inte bränna ner stället ? jag kommer väll inte sova över ? jag kommer väll inte glömma bort det ? så va är det då som kan gå fel ?
fick nyckelkort idag så att jag kommer in överallt när jag är ensam. så nu slipper jag låna kort när jag ska städa rummen med :)
Aja, blir en tidig kväller för min del. Ska sova tidigt som fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0