jobbet

har nyss kommit hem från jobbet. han inte mer än innanför dörren och ner i soffan innan min tränare frågade om jag skulle med till gymmet. och det kan jag ju inte säga nej till. så nu ska jag iväg och skämmas eftersom gym och jag aldrig kommit överens.
gick bra på jobbet idag. stressigt var det. fullt hotell. så ser det ut enda fram tills på fredag. men det är bra. då får man bra jävla motion. har ju en finfin stegräknare nu som jag fick av mamma och hennes man. och enligt den går jag mer på mina tre timmar på jobbet än när jag är ute och tar hela dagar annars.
trodde jag skulle få en ledig helg så jag kunde dra iväg till systeryster. men på lördag måste jag jobba. jag ska jobba själv då. har bara gjort det en gång förr. men det gick ju bra då så det borde ju gå bra nu med. nervöst. men jag ser endå fram emot det :)
måste byta om nu så att jag kan gå och fixa lite muskler :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0