hemma

Kom hem från jobbet för ett tag sedan.. men för en gångs skull så satt jag mej inte helt direkt vid datorn. var tvungen att göra lunch först.min mage skrek verkligen av hunger. nu piper den lite bara.
Gick bra att jobba.
är lite småstressigt den här veckan eftersom det är fullt hotell, frukostarna drar ut lite på tiden. och man springer fram och tillbaka hela tiden. det är tur man får lite motion :P
efter frukosten så gick jag upp på rumsvåningarna och städade hotellrum. bädda sängar, skura toa och golv. byta soppåsar och lite dittan och dattan.
vissa människor är verkligen superfräscha, och vissa undrar man verkligen hur dom lyckats få så stökigt på bara en dag !!??!!.. skiter man verkligen ner en hel toa ?
men nu ska jag försöka vila/städa lite här hemma. träningsvärken känns som fan. och jag trodde den höll på att ta dö på mej imorse.. vet att det brukar kännas mer andra dagen, vilket är igår. men den började ju släppa lite efter gårdagens träning. men nejnej, It´s back, and it´s painful !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0