awake and alive

kan inte fatta hur trött jag är.
frukosten idag kändes lååång, fruktansvä'rt mycket frukostgäster och både jag och ingalill sprang huller om buller hela hela tiden. inte hann vi med att äta frukost själv heller.
men när jag slutade så satta vi oss ner och åt lite frukost. så det är ungefär efter det som man kände att man började vakna till.
känner mej stressad idag, han en massa smågrejjer som måste göras.+ att jag måste försöka hinna med att bara ta det lungt och koppla av. så idag efter träningen så tror jag att jag ska ha lite egentid och bara rå om mej, bada, scruba mej, läsa bok, mysa med mig själv helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: sara

ååh de behöver man abslout ibland. egen tid är skönt de!! <3

2011-05-26 @ 19:05:12
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0