vår !!

förstår inte riktigt hur jag kan havrt så sjukt slö och trött idag. eller slö har jag kanske inte varit. men trött.
har blivit tre promenader idag iaf. känns lagomt skönt :)
och alla tre var för att försöka piggna till lite.
första promenaden försökte jag ragga med mej sara.. men jag fick inte tag på henne, fast på vägen hem igen så svängde jag förbi ica.. och där var hon.. lagomt bakissliten på lunchrast för attg köpa mat.., haha :P fint det sara ;)

sen blev det en promenad med alex och bonzo. och hann även med en promenix med charlotte. vart ju skapligt sugen på ppizza när jag följde med henne till verona.. så jag är jäkligt gladd atthon köpte sallad.. vem fan köper sallad på verona ??

ne nu ska jag sluta undvika duschen. in och svida ner foten lite.. uuha ! funderar på om alvedon vore en bra ide för mitt huvud med.. eller ska jag vara sådär lite lagmt snurrig Å?


kan ju även försvara mej lite i det här inlägget mot alla stavfel som antagligen finns överallt :P min dator är kolsvart och jag sitter och skriver och väntar på at den ska fungera igen så att jag kan uppdatera det här sjukt onödiga inlägget..men det liksom vill inte riktigt hända.. det sög ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0