typiskt

vaknade exakt klockan sju..
kunde jag inte få sova några minuter till?

aja idag ska jag fan ta och ta reda på vart förådet till den här lägenheten är. måste verkligen få undan det som ska ner.
tänkte träna lite här hemma idag med.. med fokus på magen. så jäkla mycket fuskande i min diet just nu känner jag. godis, kladdkaka, överhoppade måltider osv. men det är sjukt gott att fuska lite :P

men eftersom jag har som mål att ha dom där jävla magrutorna innan det här året är slut så kanske jag borde försöka skärpa mej.. lite lite iaf.

ÅH jag längtar tills nästa fredag. Emma kommer hit !!! förhoppningsvis kommer även palle fast på lördagen. pappa kommer också, och han har lovat att köpa med sig portionsförpackad finsk havregryn till mej ! m slut på mitt lager här hemma :P

aja nu ska jag fortsätta med det jag har gjort dom senaste dagarna.. kopiera alla bilder från min blogg eftersom en viss person raderade ALLA mina bilder från 2009,2010 och en massa annat :(

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nej, fy fan vad dåligt att radera alla bilder! Stryk till den personen!

2011-03-06 @ 09:25:16
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0