tisdag

idag känns som en dag utan måsten. eller visst jobba, men det är jag klar med. men förutom det så är det bara träningen mellan 18-20 som är ett måste och tisdagstv stunden med madde 21-22.
jag har liksom hela dagen och senkvällen att göra vad jag vill.

kanske borde gå och hämta ut ett paket som ligger och väntar på mej, kanske borde gå ner på stan och köpa ett par skor för mitt fina presentkort.. kanske borde jag gå till arbetsförmedlingen och lämna lite papper.. men barfa kanske. för det är inte bråttom med något av det.  kanske bara ligga hemma och slöa.. kanske träna lite. kanske kanske kanske. åh vad jag älskar mina kanske dagar !

men viktigt !! mellan 21-22 ikväll så ringer fan ingen mig ! eller det spelarf egentligen ingen roll. kommer ha mobilen på ljudlöst ;) maddes och min dhw timme är typ superviktig. känns kanske lite smått stört. men på tisdagar kommer honkl 21 och går kl 22. haha det är våran lilla tv timme som är supervikti!

nu ska jag gå och uträtta några kansken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0