Onsdag!

idag tar jag mej en välbehövlig vilodag.
kände mej sjukt hängig på jobbet idag, och det märktes att inte krafterna fanns där - så jag är ledig imorgon.

nu börjar jag få lite krafter igen iaf. men är lite smått förkyld sådär.. lite hostig. men det ska inte vara någon fara. det är ju på morgonen man mår som värst. och jag tror mycket beror på att jag inte har låtit min kropp vila som den ska.
så lika bra att försöka lyssna på den nu, med tanke p att den inte kommer få chansen att vila i helgen.

så idag blir en lugn dag. fixa lite här hemma. kanske gå iväg och sola en sväng? var ju evigheter sedan jag gkorde det sist, och sist jag kollade i spegeln var jag likblek i ansiktet. så det kanske vore dags..

finns så mycket jag vill ha sagt, men jag vet inte hur eller vad jag ska säga.. Jag vet inte vart jag vill komma med det jag ens vill ha sagt. eller om jag verkligen vill säga något. Jag är förvirrad. det är ingen nyhet direkt.. jag vet att det inte skulle förändra något, men det skulle kanske vara bra mig att bara kunna få det ur mej ? få det lite ur mitt system..men jag vet inte. som vanligt väljger jag "mute" knappen.. gissar jag på. Åh, ibland  tänker jag verkligen för mycket på saker jag inte borde och borde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0