ne men vad tänker jag med ??

ska iväg och tävla idag.
i grappling !!??
vet att jag inte ska ta det så seriöst, att det bara är en rolig grej. men jag är fan rädd på riktigt ! känns som att en stående strypning är något jag lätt skulle kunna bli ditsatt på.. och det är ganska illa.. eller jag kan nog ta bort ganska i den meningen och nog i den här.

kommer antagligen få möta jennie med, det vill jag inte.

vill inte möta någon just nu..
men det bästa är kanske att jag får väga hur mycket som helst ;) hehe .. fast det är kanske också det sämsta :P

sjukt nervös är jag iaf.. kanske inte borde anmält mej.
känns som att jag inte riktigt fattat någonting.. och känns som att jag kommer vara duktig på att sätta dit mig själv.

men då får jag väll se dagens + istället. kommer få se massa bra matcher :) och jag tänker lätt äta godis så fort jag är klar ! :P

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hur gick det? :)

2011-03-26 @ 21:23:32
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0