min måndag

började med att mamma stod och bankade på köksfönstret - så jag släppte in henne coh det blev att dricka lite kaffe. kaffet smakade apa, men skyll inte på mej att jag var aptrött.. aja det gick ju ner iaf, och det är ju huvudsaken.

sen satt jag och kollade på film i min ensamhet samtidigt som jag ploakcde lite här hemma, och var duktig och betalade alla minaräkningar. känns skönt att ha det gjort.
slängde även i en hårfärg (mörkblond - jag tyckte den såg ljusbrun ut) men det vart fan inte en enda nyans skillnad. småtrött man blir :P

sen blev det en liten promenad. var in på dressman och hade en trevlig pratstund med en jag gick på utb. med förra våren. hejade på kim och sen gick jag och mötte upp madde när hon slutade jobbet. vi tog en liten promenad.
och jag har finally köpt en ny våg. skitful.. menmen det är väll kanske inte det som är det viktigaste, det är ju siffrona.

sen kikade jag och madde på film. precious.. var en riktig besvikelse.. den var alldeles för "feel good". vi var beredda på att storböla och vara helt förstöra efterår. men dom fick filmen att verka som att det typ är helt okej endå att bli knullad av sin egen pappa osvosv.. eller kanske inte riktigt men typ.. det var aldrig en stund i filmen man mådde dåligft.. men den var helt okej bra.. om man inte har skyhöga förväntningar på den.

sen blev det träning. satt och övervägde hemma först om det var en sån bra ide. men jag drog ner .. kände ganska snabbt att det inte var det smartaste jag gjort. så jag hoppade över slagen. men när det blev avslutning (som såg sjukt kul ut ! och dcet var den verkligen med) så kunde jag inte låta bli.. slag, sparkar, knän.. aa sparkar och knän känns ju tusen gånger mer än slagen va gäller min höft. men jag körde på så gott det gick. lite svårt att stödja mej på benet sådär efteråt. men det ska ju inte vara allt för stor fara. tänkte kolla upp ryggen efter helgen. innan det så törs jag inte riktigt.

hem och duscha, sen blev det ica en sväng med madde. jordnötssmör , bubbelvatten, tuggummi och hårfärg hamnade i korgen.

och här sitter jag nu. funderar på att slänga i en film, eller kanske diska.
eller jag vet inte alls.. vill vara trött så att jag kan sova. men jag är riktigt jäkla pigg och det stör mej eftersom jag inte har något att göra..

aja vart duktig med maten idag iaf. har känt att mitt dietande har hamnat riktigt snett på sista tiden. mycket sött, inge mat, fel mat osv.
enda jag slarvade med idag var att middagen blev mer som ett mellanmål, men det borde ju inte direkt vara någon fara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0