kaffe

sitter och väntar på att madde ska komma hit. hon slutar jobbet nu. tänkte försöka flörta med henne på en promenad. vet inte vad det är med mej. jag hatar ju att gå ! men shit va sugen jag är att peomenare just nu. bara röra mej lite. känns som att helgen har varit alldeles för stillasittande :)

har inte druckit nå kaffe idag, ja jag tror jag håller på avlida eller något liknande. men mitt kaffe här hemma är slut. och dum som ja va så köpte jag inte med mej det när jag vä var ute och gick tidigare. jag kan ju inte tänka på allt heller.

så en promenad till affären är kanske ett måste.

lite senare blir det träning. förhoppningsvis så har jag inte hunnit bli trött. för alltså just nu har jag världens superenergi så jag hoppas att den håller i sig.

ne nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0