jag saknar den du kunde vara, jag saknar det vi var, jag saknar allt vi hade..men något jag inte saknar är alla dina val

http://arbetarbladet.se/nyheter/sandviken/1.2888234-21-aringen-haktad-for-mordforsok

Fan flicka !, varför ?
Ska vi kunna vara dom pigga och glada pensonärena som dricker en massa läskeblask och snaskar karameller som vi alltid pratade om förut så måste du byta vägval nu.. eller för längesen.
flicka att du inte fattar hur mycket du betyder för så många.
Men frågan är.. även om du skulle sluta med all skit du du gör och tar, skulle du kunna bli hel igen? Shit du har vandrat så jävla långt på helt fel spår... och från början för att du tyckte att det var så jävla coolt.

fast jag måste endå säga.. hur hög som ett hus du än var innan (och om han drogade dej) för jag vet att du knappast var ren då heller. rör någon din kropp och du inte vill... så tycker jag att detfan va starkt gjort utav dej att våga.

Jag tänker på dej. Du var min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0