helt jävla kraftlös

känner mej så jävla yr just nu.. en proteindrink och dusch borde göra susen.. hoppas jag..

somnade alldeles för sent inatt.. men det var ju ganska klantigt av mej att glömma nycklarna hos mamma så jag får väll skylla mej själv :P

och ingen vila har det blivit under dagen.. jobbat, städat, diskat, plockat och donat. kan ju säga att jag inte kände mej speciellt social när alex var gullig och tittade förbi här.

har kommit hem från träningarna nu.. orkade inte ta mej till brittnongen efteråt och träna tjejerna.. men jag tvivlar på att det ens är någon nybörjarträning den här veckan eftersom det är sportlov.. brottningen gör om lite då..

men jag var på mina andra träningar.. gick hyffsat första passet. men jag kände mej så fruktansvärt yr lagomt till andra. inga jävla krafter någonstans. så jag var bara med på själva tekniken.. fastnade nog en del ändå tror jag..

tv, film.. inte vet jag.. men lungt blir det nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0