godis som kosttilskott?

eller funkar inte det ?
kanske inte är sådär superbra för formen.. och godismagen är ju tyvärr oundviklig.. men.. jag vaknade 5.20 imorse. sjukt pigg och utvilad.. efter att den sovit i drygt 5 timmar.. ja försökte somna om men det var helt hopplöst. var ju förjävla pigg.

så att jag år godis igår kanske var bra? det måste ju vara därför?!
det är ju knappast för att jag vill upp och jobba. fast det är ju klart det vill jag, men orken brukar hamna lite efter.
Men blir väll superslö snart istället..?
Blir en del jobba den här veckan iaf. som det ser ut nu så är jag inte ledig fören på måndag.. inte mej emot.

torsdag idag iaf :) får se om jag hinner på brottarträningen idag. blir ju fan lite jobbigt att stressa iväg när den börjar redan kl 11 på förmiddagen idag. men vi ska se om det går :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0