ehm tydligen ska man hurra och höja ett glas för sandviken och bandy ??? hoppar den biten jag iaf.. men det var ju roligt att veta att säsongen är över ;)



det här borde typ firas ! visst jag vaknade 05.35 först.. men jag klev inte upp och jag lyckades somna om... och vaknade Baam bam bam bam 07.11 !!! alltså har jag sovit till längre än 7 ! det är fan lycka det ! :D

igår jobbade jag, men sen var det en riktigt skön ganska slö dag :) var till åttan och kikade lite på bandyn fast än att jag hatar bandy, det  var liksom sällkapet som var det som lockade. sen vart det film, goo mat plus att jag slapp laga ;D, lite mer film, sen på något sätt lyckades jag hamna på åttan med min kusin och hans kompis.. var där typ en halvtimme.. funderade på att beställa min fina grädddrink, men var duktig istället. ja får bara äta grädde på lördagar nu.. fan viktigt ju, ska ju ha magrutor till sommaren !

nu är det måndag iaf, det betyder ledigdag ! så tänkte försöka slita på mej nå kläder och dra mej mott affären handla lite mat kanske.. diska och dona måste jag idag med.. uscha, vill ju vil. Men om jag ar värsta rycket nu så kan jag slöa enda fram tills träningen  sen.. poch det låter ju ganska så lockande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0