Dag 36 - Min kommande helg

ja den kommer att spenderas i Mora.
Lördag morgon åker jag iväg till Wasacupen, en brottartävling. vet som sagt fortfarande inte om det blir någon match för min del. om det kommer någon till samma vikt eller om det blir någon ihopslagning, jag har ingen aning. och ärligt så bryr jag mej ju inte så jättemycket. men det är klart jag åtmnistone vill gå en match.
Men lite viktigare på just tävlingen är att jag ska coacha lilla nellie. Som det serf ut nu så kommer hon få 4 matcher, helt p perfekt :)

och så får jag ju träffa min mora Queen med. annelie. hon kommer hjälpa till på tävlingen. sen när den är över på lördagen så blir det mer tid att umgås. blir sova hos henne, kanske en liten fest på kvällen sådär.. sen upp på söndagen igen och dra till brottartävlingen igen. och då vet jag att jag garanterat inte ska brottas. så då blir det bara peppa dom andra :)

antagligen och ganska troligt att det blir min sista brottartävling.. därför det skulle vara kul att få en match. visst det finns några andra tävlingar i år (i höst). men eftersom jag inte får någon träning eller kan utvecklas i den där brottarklubben så känns det meningslöst. och jag kan ju inte direkt flytta till boden eller skåne bara för att fortsätta med brottningen..plus att mma är riktigt mycket roligare :)


sist jag var hos annelie och hennes make spårade vi med vin och ballongspel


men det var även lite träna, typ



Wasacupen 2010


2009

vet inte om jag vågar bländra bland äldre bilder nu..sist jag tittade på bilder från 2008 och bakåt från tiden med Annelie fick jag sjuk ångest. haha :P men vi har ju haft jäkligt roligt genom åren :)

och det som har hänt under tiden vi inte har träffat varandra är att hon har gift sig :D så jäkla glad för deras skull. nu väntar jag bara på att det ska växa ett liv i henne ;D

plus : Titta på brottning, förhoppningsvis få en match, träffa annelie

minus : Anders har fått ringorm igen, känns ju som att det hade varit lite roligare om han va med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0