Dag 25 - Min favorithögtid

eftersom jag inte skrev igår så skriver jag två idag..

Hade lätt kunnat skriva fettisdagen !! den är värd att firas som fan !
men jag säger julafton, vilket jag tror dom flesta håler med om..

det finns en massa olika saker att älska med julafton och dagarna omkring..

1. Jag får träffa mina systrar. vi har som tradition att alltid fira med varandra. viktigt viktigt.

2. köpa presenter till andra + få presenter själv

3. baka och laga mat hela dagarna, ÄLSKA!

det är dom tre viktigaste punketrna med julen.. sen finns det massa mer men ni förstår poängen..

och de bästa av allt är kanske att iår är det min tur att ha julen så iår kommer systrarna (plus deras pojkar) och firar jul hos mig. mys . jag längtar fan redan. det är lite smått illa sådär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0