brottning



var på brottarmattan igår.. börjar bli lite väl långa mellanrum mellan gångerna nu. men ska försöka skärpa till mej där. men det är lite svårt att göra det när man vet att träningarna inte är seriösa. det spelar ingen roll hur bra jag än tycker att anders skltte det igår tex. han är liksom liten själv.. fast höll i träningen och dom minsta vägrar lyssna.. det blir liksom inte kul då. och det är väl klart att en kille som behöver träningen själv mer än vad han borde träna andra tröttnar och gör en inte lika seriös träning som tänkt ?
aja slog lite kryss.. det var väll mest det.
sen körde vi många staffeter med.. typ tidsfördriv föratt få träningen att gå.. fattar inte varför träningen ska varfa så lång.. nästan 2 timmar. helt onödigt.

anders gav tillbaks nyckeln till min gammla lägenhet i bj med.. så den ska alex få nu haha. han har fått låna min lägenhet lite ibland. han och hans tvillingsyster Lisa. för dom går i skolan typ en minut bort.. men nu kan dom ju inte riktigt det längre. sorry :P

känner mej fortfarande sjukt upplåst från helgen. all denna grädde alltså. allt gotta. gott jo men visst men fan va ont jag har i magen. skyller allt på onödigt ätande just nu :P inte på att det kanske har att göra med typ pillrena jag äter eller nå.. nee socker mage helt klart. fan ! blir att totaldöda magen i ett pass i dag. borde jag ju kunna få mig själv att göra :P


uscha buscha för upplåst mage :( och det känns ju inte direkt som att magen kommer vara bättre idag heller.. måste vila bort den..men det är ju jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0