bla bla bla

igår var det folk här hela tiden. var roligt. men tröttsamt med.
jag hatar verkligen att fylla år, det käns som att man flinar upp sig hela tiden. fast jag barfa vela lägga mej och sova.
man får för mycket uppmärksamhet när man fyller år. vilket är jäkligt tröttsamt om man inte gillar att vaa i centrum.
men detg var trevligt att träffa alla och jag har fått en massa fina och roliga presenter.


mamma och emma


pappa och titti


lillasyster rebecka och jag




mormor, morfar och lisbeth var också här på dagen men min kamera var helt bortglömd under dagen.. som vanigt nuförtiden ungefär.

på kvällen så kom jennie, linus, moa och madde förbi. vi spelade spel. jag förlorade.. eller a jag och jennie förlorsde. men jag tyckte att vi ägde..
(kameran även bortglömd då)

efter det så gick jag och madde ut och drack en drink. bara för lite mys skull. såg även mr X ute.. han gick typ lika fort som jag kom. träffade ana en sväng ute och även lite annat folk...

man kan ju indra vilken som är min... med grädde eller utan grädde. det är frågan.


kanske den med grädde


madde

tidig kväll, skönt. madde ramlade dock på vägen hem och slog i bakhuvudet. hon ringde för att säga det och så att jag kunna hålla henne sällskap hem.

tack alla som har grattat mej på min födelsedag, det är ju inte erat fel att jag inte tycker om att fira mina födelsedagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0