bara två...eller a egentligen kanske bara en

sitter och väntar på samtal.. borde egentligen städa lite här hemma med.
men jag är så sjukt trött efter en superstressig morgon.

har fått två frågor iaf.. eller egentligen är det bara en.. eftersom den ena svarade på sin egen haha :P
men det är lite småkul med frågor.. ibland. om dom går att svara på, och om jag vill svara på dom. annars kan dom bli rätt så jobbiga.

Postat av: Annelie

Vilken Emma? Ska din syster ha barn? Vad roligt för henne :D

vet egentligen inte om jag får svara på den.. men nu har det ju endå gått en tredjedel av tiden så det borde vara okej. Min syster emma väntar barn, jag ska bli moster och är supertaggad. och tycker att det ska bli riktigt roligt. Tänker vara där på hennes förlossning. Tänker inte missa det för allt i världen. Och Annelie, jag hoppas att du snart kommer ringa mej och säga. Hej Fia nu är jag med barn ;) jag håller tummarna för att erat lilla kärleksbarn snart ploppar upp från ingenstans :)

 

Postat av: Amanda

Du skriver(skrev) ju mycket om ditt ex, och ni var tillsammans länge. Va det aldrig otrohet i erat förhållande, från din eller hans sida? Isf var det bara en "engångsfling" och hur löste ni det?

Fin och rolig blogg btw :)

Hej Amanda. jag har ingen aning om vem du är, om du vet vem jag är eller om du vet vem exetkexet är :) Jo jag har skrivit bra mycket om honom i den här bloggen, han har ju varit en del av mitt liv så det kanske inte är så konstigt. Vi hade nog ganska tydliga gränser i vårat förhållande. men i slutändan handlar det endå alltid om att man måste välja att lita på sin partner eller inte. Och vi valde att lita på varandra när det gällde den fronten. Jag har ingen aning om han har varit med någon annan under dom åren vi hade ihop, och jag vill inte veta. Det hade inte förändrat något. Fast hans gränser var kanske lite stramare än mina, han ansåg ju att jag var otrogen när jag pussade på mina tjejkompisar... och jag anser att jag ska få pussa på mina tjejkompisar. Precis som han pussade på sina vänner.. lika ska va lika ?? Men "engångsfling" om jag utgår från mej själv, HELL NO !

 


 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0