alltså det här med sovmorgon

ledig idag. borde sova..
men har varit vaken i en timme nu..
och egentligen inte gjort annat än att vänta på att datorn ska fungera.. men den slocknar väll snart igen. fan vad jag måste köpa en ny.

sitter här med min frukost smoothie..
tänkte ta det lungt ett par timmar, sen blir det tvätt och städ för hela slanten :P

nu har datorn slocknat igen.. fan ta den !

... sen har jag domnat bort i högra handen ?? vafan??

sen en annan sak bara sådär.. fan vad jag hatar mina tuttar, kanske borde gilla dom eftersom dom aldrig är i vägen..någonsin, så jag kan ju inte anklaga dom för mina ryggsmärtor.., men nej så är det inte. helt jäkla seriöst hur mycket kan dom försvinna !!?? börjar ärligt talat få lite smått panik över dom små liven.. på ett par månader har dom minskat nästan 2 storlekar. det är fan INTE okej. tänkt till sommaren om det fortsätter såhär, då kommer jag ha inåtväxtra tuttar. Inte okej ! hur fan fettar man på sej tuttar ??


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. om du inte har någonting för dig idag så kan du ju alltid komma hit på besök...om du har tid. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå:)

2011-03-07 @ 08:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0