kanske lite för länge sedan sist

Har inte bloggat på länge nu..
Har inte alls haft lust till att göra det. Har hänt en massa. men jag ha ändå inte orkat skriva om något.
en slö vecka kanske man kan ta och kalla det jag haft.
en vecka med godis, bara 2 träningspass med tankarna på annat håll.

Men nu tänkte jag att det var dags att ha piggnat på sig lite.
snart kommer jag kanske tillochmed känna mej som mig själv ?

Idag har jag jobbat (jobbat inte haft praktik) på hotell princess.
det gick bra. Och JA det känns så mycket bättre att gå dit på morgonen och veta att jag får betalt. Kommer varva arbete med praktik där nu. den här veckan blir det 4 arbetsdagar och 1 praktikdag, great !


Har även köpt ett par nya byxor att ha när jag jobbar, och älsklingen köpte en skjorta till mig att ha när jag jobbar.

Idag så ska jag plocka här hemma och göra lite mysigt tills att älsklingen kommer hem.
och lite senare ska jag iväg och träna Nellie så hon är redo för sin tävlingsdebut till helgen :)

om ni tycker att jag är dålig på att uppdatera så kan ni ju ta en titt in hos mina vänner som är betydligt sämre än mig på att uppdatera min blogg, kom igen börja uppdatera !!

http://madeleneravstis.blogg.se/
http://alexandraskarpsvard.blogg.se/ ( inte jättedålig på att uppdatera, men borde göra det oftare )
http://ilovefia.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: Hillevie (Annelies syster)

Hur gick de på tävlingen :)?

2010-11-15 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0