Vad blir det om man vänder på Paris? -Sirap! Vad blir det om man vänder på sirap? -Kletigt!


(bilden är från sommaren -09)

Vart ska jag börja ?? Jag är så glad ! Jag är så glad för min systers skull ! Hon har nyligen kommit hem från Frankrike. Eller a rättare sagt, hon och hennes pojkvän kom hem igår efter en romantisk weekand i Paris.
Och nu ska jag komma till poängen !!!! Han ställde sig på knä för henne och friade. Så nu kära läsare så har min syster blivit förlovad. Så glad för hennes skull ! Grattis till dom båda, men kanske mest till min systers kille?? Han får ju den största vinsten, min syster.

Grattis till er båda!

Kommentarer
Postat av: emma

Tack gumman så himla söt du är :)

2010-04-22 @ 12:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0