Helgen och dom andra dagarna

har inte skrivit på länge.
får se vad som har hänt.

Onsdag: Då var det sexparty här hemma, det var trevligt. Och jag shoppade en hel del. Längtar tills det kommer gör jag också. Fick en massa fina saker av massa underbara människor med. Tack så mycket.

Sexparty



Torsdag: Då fyllde jag år. Daniel kom hem från jobbet och vi var på träning. Innan träningen så kom pappa, lisbeth och rebecka förbi och grattade mig, fick en massa fina grejer av dom :)


Fredag: I fredags så var det en ganska slapp dag. jag och daniel var och handlade mat och ett jättefint bord som jag fick i födelsedagspresent av honom. tack hjärtat. Testade en av dom nya glassarna idag med, den samkade tuggummi, det var god :) Var lite duktig idag med, skrev massa papper till arbetsförmedlingen och gjorde klart och skickade min ansökan till Robinson.

i pinnen var det sånt där godis som sprakar, hihi

Hur coolt var inte bordet då?

Lördag: Gjorde en tårta för pappas skull, men han ljög och sa att han var hos en kompis i gävle och skulle stanna där över nattan, jag tänkte göra han glad och lämna en tårtbit hos honom.. han var hemma, fast han sov.. han hade druckit lite för mycket öl.
men dagen hade sina höjdpunkter med, jag fick en cykel av daniel!!!!, mitt hjärta har verkligen lyckats skämma bort mig den här gången. Och vi var hemma till mamma och träffade henne och håhan + vovvarna såklart, åt tårta. och jag fick fina saker :) sen var vi även hem till daniels pappa och lämnade sista biten av tårtan.
kvällen var det melodifestivalen där Eric Saade borde vunnit, vet inte hur många gånger jag röstade. vi drack lite alkohol med daniels vänner. men det blev ingen utgång eftersom jag inte kunna hitta mitt pass.

Tårtan




hjärtat spillde ner sig på kvällen, jag tyckte att det såg kul ut

Söndag: Vaknade av att jag inte mådde allt för bra. gick upp på toan. upptäckte att min mobil låg inlindad i en handuk, blöt. Smart. Nu har jag ingen telefon. Jag är ledsen. och sur. Dagen gick åt till att titta på massa filmer inlindad i älsklingen. vi åt god mat som han lagade i ordning.



Jag är ledsen... R.I.P du kära mobil som jag fortfarande måste betala på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0