melodifestivalen sen brottning

nu är det snart dags för melodifestivalen, alltså ett genrep.
sen ska jag åka till Härnösand för imorgon så ska jag tävla för första gången på länge.

Men melodifestivalen iaf... jag håller ju som sagt stenhårt på Erik efersom jag är säker på att han är grymt bra.
det är bara att ni går in och lyssnar på youtube.com
en av hans tidigare låtar (eller den är väldigt aktuell just nu) heter sleepless. riktigt bra låt. Plus att han ser ju fruktansvärt bra ut, kanske en dagens hunk ? ;) men han är bara nitton (fyller 20)

jag hoppas att jag kommer hinna hem och lägga in lite bilder och skriva en rad. men det är inte säkert,.. vet inte hur bråttom jag kommer att ha..

men iaf... önska mig lycka till för imorogn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0