Utmaning med sara dag 2

okej.. våra utmaningar fortsätter och uidag var dom lite jobbiga.. eller a det var dom ju igår med men..
första: Ring upp din första kärlek och boka en tid för fika.
Sara ska snart ringa upp sin första kärlek och genomföra det uppdraget.. och för min del blev det egentligen lite för lätt om jag skulle ringa min första kärlek, nämligen daniel som jag vart kär i när jag var nio år och spenderat fem år tillsammans med med ett avslut i februari iår.. känndes lite för fegt av mej att välja det alternativet. så det blev första pojkvännen istället, ett åttamånaders förhållande när jag gick i femman och sexan. vi har inte hörts sen dess typ.och ja vi har ju levt helt totalt olika liv. han ett liv som jag tagiot stort avstång ifrån. Det blev en middag på malaysia idag med honom, snabba bud..en promenad, fick bevittna en misshandel på honom som kom från ingenstans, och då menar jag ingenstans.. helt oprovocerat fick han världens fetingsmäll över örat så blodet rann utav bara fan, blodbubbla bakom örat så jag hoppa sverkligen att han faktst tog sej till sjukhuset. en actionfylld dag för min del. men överlag så var det endå trevligt att träffas och prata efter alla år. riktigt trevlig var han mot mej. Och jag hoppas verkligen att han lyckas städa upp sitt liv.
Andra: Fråga en främmling om dom vill gå på bio i helgen (via match.com)
skickade iväg en spontan förfrågan om att jag vela ha bio sällskap. trodde killen skulle tycka jag var dum i huvve (vilket jag själv kanske hoppades på) men han skickade tillbaka ett långt mail med en massa grejs om honom och frågor till mej och jag skulle höra av mej om det fanna nå intresse från min sida. Även där ligger sara lite efter just nu, men hon är påväg hem och har fortfarande drygt en timme på sig. jag tror på henne :) hon va ju så jäkla tuff igår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0