trögstartad

har varit vaken i flera timmar, men jag känner mej så fullständigt trögstartad.
hunnit med frukost - dusch - och lite förberedelse.
nu ska jag snart traska ut i regnet för att gå på ett möte med en praktik sammanordnare med. sen har jag ett viktigt samtal med som jag måste komma ihåg att ringa. usch, finns det något värre än att prata i telefon.
iaf.. ska iväg och göra det nu.
fast jag helst av allt bara ligger och sover. men det får jag göra ikväll istället :)
titta så fin ! hittat perfekta tv:n för mig nu ju :D nu gäller det bara att den ska bli min med :P

Kommentarer
Postat av: Jossa

sv; hahaha jaa den är så grym! och den kommentaren är så himla bra, som en hel del andra kommentarer haha :)

2011-05-16 @ 09:45:31
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0