Träning nr 1

Har vart och tränat nu, blev jogga dit, brottas och sen jogga tillbaka.
Mina ben är supertrötta !
Hela jag är lite trött. Men det känns endå som att jag är ganska bra trött. Har vart vaken sen fyra, gick en halvtimme tidigarae till jobbet enbart för att veta att jag garanterat skulle hinna klart innan frukosten skulle öppna (jag hann), det är tur man inte känner av trötthet undertiden man är nervös.
roger kom på att vi skulle prova göra situps på en pilatesboll med en medicinboll i varje hand. det gick ganska bra för honom. det gick då inte bra för mej. prova balansera en medcinboll i fel hand och tänk tanken att ni ska göra nå annat under tiden !  två saker samtidigt, nejnej :O
nu ska jag slänga i mej en proteindrink. sen är det ju tänkt att jag ska ta mej till konsum. hur det nu ska orkas med. antagligen träffa madde en sväng när hon slutar. hinna med att käka middag. typ kyckling och nå mer..
sen iväg och träna 2 pass, hem och duscha. sne ta mej till ica.

Kommentarer
Postat av: Jossa

härligt, då ses vi då ;)

2011-05-30 @ 15:49:49
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0