Tisdag

Idag är det tisdag, så va har hänr efter att jag och madde kikade på film ?
Var iväg till gymmet med roger, och som vanligt fick han mina armar att kännas som gelé. Och för varje dag som går så inser jag att halmstad närmar sej mer och mer. det är snart dags att åka iväg. Livrädd och samtidigt suppertaggad. läste nyss ett inlägg på roger och mias blogg och blev ännu mera motiverad :)
efter träningen så mötte jag upp malin på ica, vi köpte brownies, jordgubbar och grädde. och ja det var jävligt gott :) hoppade över brottningen idag, vet inte ens om det var någon träning, verkar nästan som att det bara är varannan just nu. så vela inte chansa när jag träffade malin vilket var ett tag sedan. så hellre en fika med henne.
nu sitter jag och väntar på att madde ska sluta jobbet och dyka upp lagomt till dhw börjar, och gissa vad :D jag vet redan va som händer. det har mia viskat i mitt öra, så skönt slipper jag sitta på helspänn ;)

Kommentarer
Postat av: johanna-sofia

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om att kolla in min bloggshop där jag säljer bland annat unika crystal bullet halsband, och även snart kommer att sälja andra smycken skapta för hand av främst naturprodukter.

Välkommen in!

Kram Johanna-Sofia

http://creativity.webblogg.se/

2011-05-24 @ 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0