That one word, big or small could change it all

vill göra något med mitt hår men vet inte vad.
jag funderar nästan på att färga det blått..men den tanken kanske jag ska försöka styra bort.
Men just nu är mitt hår sjukt tråkigt.
och efter 3 färgningar igår försöker jag kurera det med inpackningar, serum och värmespray. ska köpa live-in Balsam imorgon tränkte jag.
Men va fan ska jag göra med mitt hår ?? Förslag !?
Vet inte om det är sådär mörkt som på den understa eller så ljust som den översta eller om det är någonting mittemellan eller om det ändrar färg lite när det vill.
men någonting måste göras.
men just nu blir det min vanliga nödlösning, uppsatt :P
egentligen inte speciellt goda.. men eftersom dom är små så är dom rolig att äta och blir goda.. fan ta ica !
nu hoppas på att madde slutar snart så vi kan åka och fetta max rejält ;D

Kommentarer
Postat av: Anton

Vilken låt är texten som du har i titlen från? Letat i evigheter nu men komme rinte på vad den heter :<

2011-05-11 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0