tell me how to do right

Riktig segis dag har jag haft idag.
eller det var en liten stund där på dagen jag fick ett infall att jag vela ut och ta en promenad. Riktigt roligt att Mia hade lust att följa med ut och traska i regnet :) det var mycket prat om godis, varför är det så lätt att rammla in på godis ? dessutom när vi hade promenaret klart så kände vi doften av pannkakor. Lyx  !
fick även höra att hon lyxade till med pannkakor hon med.
så då kan väll jag tala om att jag köpte en liten påse maltesers.
Sara var förbi en sväng sen och dödade lite tid.
sen har jag legat i soffan och dödat min egen tid.
fast jag har faktist diskat med, duktiga jag ;)
stel i hela kroppen.. hur kan man bli det av 4 minuter ? ett mysterium.
så nu taggar jag till hockey finalen ! heja finland, ja mena sverige !!3-2 ! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0