sandviken - mora, mora - sandviken

helt ärligt..
om man endå typ alltid gör korkade saker, så kan man väll överväga att göra en korkad sak som endå är sjukt bra ?
jag funderar på att cykla till mora..?
men om man säger nu i helgen ex. så fort jag har jobbat och gjort det jag ska.. borde väll vara på dagen någon gång.. typ 13 kanske..
hoppa upp på cykeln.. ta några pauser.. per va 3-4 eller 5e mil ? och vara framme på kvällen någon gång ? eller är jag ute och cyklar nu ?
det är 15-16 mil..
skulle jag fixa det? hur lång tid skulle det ta ? och skulle jag orka ta mej hem igen ? låt oss säga efter en härlig vilodag med massa kanelbullar i magen.. det vill säga kanske söndagen ..
Är det möjligt ??
så helt ärligt.. är det dumt ? funkar det ? alltså jag är lite små taggad. men är det hopplöst så kanske jag borde tänka om ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0