Postkodskampen

Ja då var det bestämt. Lag Sandviken..... kommer vara med i postkodskampen. Urban, Jennie, Billy och jag + reserven fredrik.
Den 9 juni är det inspelningsdags i uppsala. Vi åker dit kvällen den 8:e och bor på hotell över natten.
Vinner vi mot laget vi får möta går vi vidare till semifinalen som spelas in den 13, och vinner vi den blir det final inspelning den 14:e.
Vi har sagt att vi ska vinna, så nu hoppas jag ju på det då. vinnarna får skänka 100.000:- till valfri organisation. Helt utan att vi hade hunnit prata med varandra så var vi överens om att det skulle gå till barn i sverige. Så majblomman it is.
men så gäller det ju också att vi inte slår ihjäl oss. det vorde ju inge bra, eller.. hmm värt att tänka på.
jag är ju lagets fegis, inget vi nämnde i ansökan direkt. men usch vad ångesten redan gnager. men när jag väl hör en startsignal så brukar allt släppa. varför skulle det vara annorlunda nu ?
usch, det är ju sjukt !!

Titta på det här klippet.. och titta på det där jäkla bandet man ska springa..ehm. ? jag får inte riktigt ihop det i mitt huvud. jag hoppas verkligen inte att jag behöver springa på det där ! Postkodskamp%20i%20Uppsala

Kommentarer
Postat av: Annelie

ååh, vad roligt :D. Det kommer gå så bra så :). När ska det sändas då? Så jag vet när man ska sitta bänkad :D

2011-05-24 @ 12:13:31
URL: http://rosenson.blogg.se/
Postat av: mamma

hejsan, gumman. det kommer att gå skitbra, då vet man vad man ska titta på i höst då, jag antar att det är då det ska sändas. att ni vid vinst ska skänka pengarna till majblomman tycker jag är jättebra, då har många barn i sverige chansen att få lite hjälp både till det ena och till det andra.

sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. kom på en sak till, du kan ju ladda som du gjorde veckan innan du skulle på brottartävlingar.....puss puss

2011-05-24 @ 12:31:26
Postat av: sara

jag är såååå stolta över er.. de här kammar ni hem lätt! HEJA HEJA!!

2011-05-26 @ 19:09:57
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0