planer för dagen

Tråkig start på morgonen.
tvättstugan, det säger väll allt ?
Har ont i magen efter allt godis igår, usch.. så jag får inte i mej någon frukost. känner mej spyfärdig. Vilket inte är så bra eftersom jag borde äta frukost.
Och då blev det liksom inte ens kladdkaka, fan det var ju det vi var sugna på från början, FAIL !!
Har lagt ut lite grejjer på tradera nu, dags att ta tag i det kännde jag.
sen ska jag till valbo med sara och en kompis till henne. måste ju lämna in min döda vän Nikon som jag redan saknar nå fruktansvärt, fan att jag måste vara ett sånt jävla klantarsle !
ska försöka hinna fortsätta på min storstädning med, det gick ju kanske inte så superbra med den igår.
och ikväll ska jag på fest hos sara, nyktert, men det ska bli spännande för hon har själv ingen koll på vad eller vilka som kommer, hon ska ha utflyttningsfest och hennes syfte är att se hur många som ryms i hennes lilla på 36 kvadrat.
Så om ni inte har något för er, odengatan 1D ;p
Det är den här flickan jag pratar om, det är sara det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0