not like me

tvättar (fortfarande) tvättmaskinerna stänger av på kvällen, så jag tänkte försöka tumla torrt på en timme nu. kommer garanterat att faila, torktumlaren är sjukt seg.
Ska iväg till gävle idag. lite av en flykt för att slippa vara i ett crusingfyllt sandviken.
jag ska följa med jennie och kika på fotbollscup. hennes linus spelar. jag som älskar fotboll så mycket.....
men det kan ju bli skoj om man gör det till det, så jag och jennie ska ha med oss picknick så att vi kan ha lite mys för oss själva.
blir antagligen kvar i gävle på kvällen med. då är det partaj. nyktert för min del. får hoppas att jag taggar till lite mer på den biten bara.
just nu har jag en kladdkaka i ugnen, till våran picknick. hur nice är inte det ?!

Kommentarer
Postat av: Jossa

haha nej den var skit b ;(

2011-05-28 @ 16:38:19
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0