nervös...

imorgon ska jag jobba själv.
har bara gjort det två gånger på hotellet. en måndag och en lördag. vardagar blir lite stressigare eftersom allt måste bli klart innan lunchen ska fixa sitt.
men det har bara varit lite folk när jag har jobbat själv, mellan 18-30 pers kanske. imorgon är det 49. när det är 50 måste man vara två.. 1 ifrån. känns... sådär.
nervös som fan. kommer jag verkligen attg fixa det ?
aja. lägga mej och sova nu iaf !
och förhoppningsvis inte sova över imorgon. vore ju jäkligt dumt.
önska mej lycka till!
förövrigt så känner jag att jag måste börja följa dieten strängt igen. blir inte bra matdagar annars..
som idag. total katastrof.
1 msk keso till frukost, 1 risifrutti som lunch utöver det.. bullar, choklad och chips...
ne dt är inte vad man bör äta på en dag.
så skärpning big time imorgon !

Kommentarer
Postat av: Roger

Skärpning med kosten..tränar man hårt lär man äta hårt.. fast inte kladdkaka bara :)

2011-05-29 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0