måndag - 18137

Frukost: 1 ägg
Mellis: 1 ägg + en banan
Lunch: en fullkornswrap med sallad, tomat, kesellaoch jordnötssmör
Mellis: En proteindrink
Middag: limemarinerad kyckling med currykeso och banan
kvällis: en proteindrink
Övrigt: massa koppar kaffe och ett äpple
träning: 3 pass har jag hunnit med
: var ju inte direkt en superbra matdag, men om man tänker bort frukosten så är den ju bra. men alldeles förlite där. men jag hann ju inte riktigt med. och att äta frukost i farten är inte gott..och det fungerar inte så bra heller. men det märktes klart och tydligt att min kropp var helt slut. men ett stort + för att jag inte ens velat ha nå sött idag. och hade jag velat haft det så hade jag inte ätit det.
imorgon ska bli ännu bättre. hur ska jag annars kunna få mina magrutor ?? och hur ska jag överhuvudtaget ens kunna få muskler om jag inte tänker på vad jag stoppar i mej som energikälla. inge mer godis för mej på minst ett par månader. kanske inge i år alls ?! visst nå sött på lördag kanske, men inte godis ! kanske baka muffins :P
bara titta vilka fina magar. det ska inte dötsug få förstöra för mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0