Lite off

idag har jag verkligen varit riktigt slö och snurrig.
Vet inte riktigt varför. Men lyckades trampa iväg till träningen på andra passet. hoppade över det stående eftersom det kändes viktigare att försöka orka med grapplingen.
När jag kom dit var det fortfarande ett tag tills andra träningen skulle börja, så jag tänkte passa på att värma upp lite. bara försöka mjuka upp min nacke och mina armar, sträcka ut benen och sörsöka bli mjuk.
men jag vart inkastad i att mjuka upp med lite grappling, visst tänkte jag.
men sen vart vi tillrättavisade hur vi skulle göra, hur jag skulle göra och då kände jag en liten strejk i kroppen.
visst, jag kanske borde ha lyssnat. men jag bara stände av. Jag har sagt till Roger att jag bara ska lyssna på honom när det gäller råd, och jag räknar det där till att ge någon råd. Så jag slog totalt av. Låtsades lyssna med ena örat. vet inte, kanske gjorde fel som inte lyssnade, kanske inte var det roger menade. men nee.
Träningen i övrigt när den drog igång började då inte bra. hjärnan och kroppen vela verkligen inte sammarbeta, varken med sig själv eller med varandra.
Men när prestationen inte ligger på topp får man försöka ta till vara på det som faktist går in i huvudet, och jag gör allt för att lagra allt just nu.
Antingen bägge armarna ut, eller in, inte en in och en ut. Blicken uppåt, hoppa upp på fötterna, inge dutta utan ta tag, kimura, en massa mera. Känns bra att jag ändå kommer ihåg massa från träningen, var rädd att det skulle bli en träning där allt bara skulle rinna av i duschen.men lite skärpa kanske det fanns därinne ändå.
Efter träningen kom patrik förbi och masserade mina armar och ben. Försökte mjuka upp mina muskler. Madde kikade även förbi och såg mej bli lite smått plågad. Sen satt vi och pratade lite. När patrik drog iväg så åkte jag och madde iväg till ica i bj. Hämtade ut ett paket, och passade på att köpa på mej ett par liter mjölk. Har klarat mej hela dagen utan mjölk idag. vi kan ju försöka skylla på att det är därför jag inte riktigt har fungerat.
Nu ska jag sova tänkte jag. så att jag kommer upp imorgon. Jobba, sen hem och dö i en bok kanske. om det blir som jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0