lazy day

hehe nedu.. inte har jag kommit ut och sprungit än inte.
blir antagligen inte så heller.
to bad.
skulle vara om madde hör av sej efter jobbet och vill springa. men idag känner jag inte för att sprinbga själv. speciellt inte eftersom jag mina dumma fan glömt att ladda min mp3.
så jag får försöka njuta av min lathet.
borde ta mej till ica.
har insett att jagb inte har någon mat hemma.. frågan är nu vara. vad jag will äta till lunch.. en wrap såklart, blivit lite smått beroende. men med vad. aja det löser säkert iva åt mej.
vet inte om jag ska köra ett eller två pass på mman idag. vet inte om jag kommer göra nå hemma träning idag. känner mej allmänt slut. får man skylla på vädret ?
hur avundsjuka hade ni inte vart om jag hade haft på mej dom här skorna? VA? VA?
okej nu är ju jag rätt avundsjuk just för att jag inte har dom. men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0