jobb !

Hann inte mer än komma hem från jobbet innan dom ringde mig. Imorgon när frukosten är klar och allt är färdig diskat och plockat och donat så ska jag upp till städ och sysselsätta mej med städning av stannrum i ett par /några timmar. känns bra att man får nån timme till :)
Känns bra att veta att jag kommer jobba en del nu. får ju oftast veta hur jag ska jobba under veckan på måndagar. men den här veckan av det som är kvar är det tors-lör. och nästa vecka tis-sön. som det ser ut nu iaf.

Kommentarer
Postat av: HANNA

ja, en gång, fast med skolan.. jag tränar kungfu redan så har fått lära mig andra tekniker på slag m.m, så jag tyckte brottning gör det mesta fel liksom och störde mig sjukt mycket på det, för jag har liksom lärt mig annorlunda ^^

2011-05-04 @ 12:51:34
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Emma

hej gumman vad glad jag blir att du får jobba där så mkt :) Fatta vilken bra referens när du söker jobb här! :)

2011-05-04 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0