jäkla äckelmage !

Jag säger bara blää just nu !
tror jag måste vila ett par timmar innan träningen. mår inte riktigt okej.
har träningsvärk i armar och ben så det är farligt om jag lägger mej, för jag reser mej inte gärna haha :P
och för att inte tala om min överdrivet överkänsliga mage mjölk/socker/mens-mage. ingen högdare inte. känns som att jag har en stor ballong men som typ är fylld med vatten och inte med luft.  Men som påminnselse till mig själv : det är inte okej att äta godis, så från och med imorgon så har jag ett löfte att inte äta godis på ja länge..kanske hela året, minst ? och det är inte okej för att dricka mjölk om det inte är mini eller lätt mjölk, blir sjukt illamående (och allt annat en mjölkmage tillkommer med ;P) av fetare mjölkar.. funkar ju i kaffe.. men inte dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0