We all want something more, but just not never the same

Okej.. jag får skylla mej själv för min något sömnlösa kväll. när klockan ställdes hade jag ungefär 5 timmar på mig att somna och sova.. jag låg och vred och vände på mej.. ont i magen eftersom jag så duktigt bröt mitt godislöfte, lite happy feelings, lite konstiga tankar och lite ångest sådär hindrade mej från att sova till en början. men jag är rätt bra på att ignorera saker så tillslut somnade även jag :P vaknade en timme innan klockan ringde. kändes något värdelöst. så jag gissar på 2½-3 timmars sömn..
Men ibland är det rätt skönt att sova lite, man hinner med lite mer då :P Som att tänka.. mina tankar går upp och ner, ner och upp och dom är aldrig riktigt överens... aja nu ska vi inte tänka mer på det.
Har kommit hem från jobbet nu.. det blev lite övertid.
Eftersom en jävla massa skådespelare rasslade in på slutet. knappt sovit något och sen ska jag stå ut med alla självupptagna människor när frukosten ska stänga och dom precis kommer. ne fyyfan va drygt det va..och dom satt där och verkligen skröt för varandra.. -Ja, men under inspelningen av Arn så fick ju jag ha på mig bla bla bla...
Ne usch.. hade det inte varit för att hon som är med i masjävlar -På Bali tanten -. så hade jag fan inte vart trevlig. men jag tycker hon är så söt.
Nu sitter jag här hemma. svettas som en gris. jajjamen.
Ska snart iväg och gymma med Roger.
Känns som att det kommer kännas jäkligt tungt idag. Men jag ska göra mitt bästa. Jag får ju faktist vila i några timmar sen.
Fast jag vet inte ens om jag har någon brottning idag. vart väldigt osäker.. tror den är inställd idag.. men det lär väll märkas.
By the way sådär.. jag kanske blir ledig i helgen. Fan va nice! ligger lite på gränsen nu. Men det skulle nog vara skönt att vara ledig i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0