I'm just too shy to try

klev nyss ur badet. var faktist riktigt skönt.
nu väntar jag på att madde ska sluta jobbet. och under tiden mumsar jag på icas mini mariekex, vafan skulle jag köa dom för. dom var ju skitgoda.. dom är så små så att dom blir goda. för mariekex annars är ju inte speciellt gott.. om man inte har smör på dom vill säga.. ne den tanken ska jag inte ens tänka :P
Får se vad jag och madde hittar på. blir antagligen en sväng till Max, om vi inte skulle köra av vägen på vägen så att säga. men det borde vi ju inte så..
Och bilden... ja jag vela bara visa min fina bakgrund på datorn.. men nu tänker jag byta så att ni inte vet vad jag har för bakgrund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0