Goo morgon :)

å shit va trött jag är. Låg mest vaken hela natten och grubblade känns det som.
grubblade på det mesta, allt skulle man kunna säga.
ska iväg och jobba nu. så får veta nu under morgonen hur det blir med jobb i helgen. det har ju varit avbokningar. så jag borde vara ledig. men som sagt. svaret får jag idag.
ser lite för jävligt ut här hemma så måste städas ordentligt när jag kommer hem.
försöka fixa en jäkla tvättid. varför är det alltid lite jobbigt att göra det ?
menmen, dags att springa iväg nu.
slänger in en bild på jake så att vi inte börjar sakna honom :P

Jag vet inte om jag gillar att det är fredag den trettonde. Jagb är ju lite skrockfull sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0