fail

Har aldrig påstått att jag är speciellt duktig av mej. snarare så kanske jag är mer av en klant.
ganska glömsk sådär.
imorse lyckades jag låsa ut mej när jag skulle till jobbet. jag kom ju såklart på det på en gång jag hade stängt dörren, men det hjälpte mej inte ett dugg.
jag behövde ju ändå inte nyckeln för att komma in till jobbet.
värre när jag skulle hem. var tvungen få tag på sandvikenhus nr, och alex personnr.. men det var ju ganska enkelt :P
värre att lyckas bli kopplad till rätt person på sandvikenhus.
nu har jag kommit in iaf. lagomt trött och små stressad sådär. men va gör det.
klockan är bara halv elva, det är onsdag. jag har all tid i världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0