Ett inlägg om egentligen absolut ingenting.

Igår hade jag en heldag med sara i solen. Det vart överkonsumering av glass. men det började ju bra med en twister. det är ju nästan tvång att trycka i sig en sån. Sen kanske det blev ett X antal glassar till under dagen. men vi behöver ju inte sätta en siffra på det. Men vi smakde ben&jerrys nya med kokos.. helt ok.. lite lite kokos.. lite mycket karamell..
Solen verkade dock inte vilja lägga beslag på min hud.. men det är ju som det brukar det..
riktigt soft dag hade vi.
madde kom förbi en sväng med.. vi satt och "spådde" varandra.. jag madde och sara alltså.. det gick inge vidare.. det enda "bra" var att jag tydligen ska skjuta fåglar inne på en offentlig toa. det lät spännande. lite udda. men ytterst intresant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0